Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

Weg met ´fake/eco´

Toppoint introduceert per 1 januari 2020 een nieuwe lijn duurzame producten onder de merknaam TopEarth! Een collectie met bijna 50 artikelen die volledig in het...

TREND voor de eerste keer ook in voorjaar

Naar aanleiding van de grote vraag bij deelnemers en bezoekers heeft beursorganisatie GWW besloten TREND (de Duitse beurs voor promotionele producten) ook in het voorjaar...

Karin Schaper: 20 jaar onafhankelijke spreekbuis van het vak

Karin Schaper neemt na 20 jaar afscheid als hoofdredacteur van PromZ Magazine en PromZ Vak. Zij wordt opgevolgd door Peter van Gestel. Karin Schaper begon als...

Herbruikbare rietjes in VS product van het jaar

In de VS heeft ASI (Advertising Specialty Institute) herbruikbare rietjes als promotioneel product van het jaar 2019 bestempeld. Die rietjes zijn vervaardigd uit bamboe, roestvrij...

Easy Orange vertegenwoordigt de YOS Bottle

Easy Orange introduceert de YOS Bottle voor de promotionele productenindustrie. De YOS Bottle is een waterfles met een geïntegreerde medicijndoos. De YOS Bottle heeft een geavanceerd...

PromZ Product Première: 28 & 30 januari

De PromZ Product Première, het kick-off event voor de promotionele productenbranche in België en Nederland,  vindt plaats in België (op 28 januari in de Leuvense...

Je merk op een vat

United Brands Group (UBG) is inmiddels vijf jaar specialist in het bedrukken en customizen van olievaten. De vaten zijn in diverse maten verkrijgbaar, te bedrukken...

Distributeurs: 5,2% omzetgroei in 2019

De jaarlijkse PromZ Opdrachtgevers- en distributeursonderzoeken zijn weer in oktober 2019 gehouden. Conclusie: rust in de branche, gematigde groei, de seinen staan op veilig. Hoewel de...

Meer vraag naar Made in Europe verwacht

Uit het zeer recent gehouden onderzoek van PromZ onder opdrachtgevers in Nederland blijkt dat inkopers verwachten meer promotionele producten, die zijn geproduceerd in Europa, in...