Vak NewZ
ORANJE BAROMETER PRETEST SUCCES WK-ACTIES
Onderzoekbureau Trendbox en bureau Arthouse hebben een methodiek ontwikkeld om WK-acties te pretesten. De test geeft een goede indicatie hoe succesvol de voorgenomen WK-actie zal...
WINNAARS SUPPLIER, DISTRIBUTOR EN PROMOTIONAL PRODUCTS OF THE YEAR 2006
Op woensdag 5 april zijn tijdens PromZ Event 2006 de jaarlijkse prijzen uitgereikt voor; Supplier of the Year; Distributor of the Year; Promotional Product of...
VOORKEUR VOOR NON-FOOD KERSTPAKKET STIJGT
Uit onderzoek van TNS NIPO, een half jaar na kerst uitgevoerd in opdracht van Tintelingen, blijkt dat Nederlanders veel waarde hechten aan hun kerstbeloning. Het...
NEDERLAND GOED VOOR TWEE GOUDEN EUROPESE SP-PRIJZEN
De ''eerstejaars studenten'' campagne van de ABN Amro en de Lucky Sunny-actie van Sun (Unilever Nederland) zijn onlangs onderscheiden met gouden PMC Awards, prijzen voor...
Merchandisingacties KNVB voor Jong Oranje
De KNVB ontwikkelt speciale merchandising-, sales promotions- en advertising activiteiten voor Jong Oranje.Met het oog op het komende EK Onder 21, dat van 10 tot...
NOVITEITEN OP RELATIEZ 2005
Op woensdag 14 en donderdag 15 september heeft onlangs de exclusieve vakbeurs RelatieZ, dé beurs voor relatie- en eindejaarsgeschenken,ÃÂ plaats gevondenÃÂ in de Jaarbeurs Utrecht....
STIJGENDE VRAAG NAAR PROMOTIONEEL TEXTIEL
Het bedrijfsleven heeft in vergelijking met andere promotionele producten en business gifts verhoudingsgewijs veel interesse voor promotioneel textiel. Dit komt naar voren uit onderzoek dat...
FOTO’s PROMZ EVENT 2006
PromZ Event 2006 is weer voorbij. Via onderstaande link kunt u de foto's van het evenement wat 4, 5 en 6 april jl. heeft plaatsgevonden...
KEGA LANCEERT ONLINE DATABASE VAN JOINT PROMOTIONS
Kega Promotional Partners heeft een online joint promotion database ontwikkeld. Hierop kunnen marketeers de joint promotion historie van - eventuele - promotiepartners checken, in het...