Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

Wieckse on tour met nieuw Rosébier

Wit of Rosé? Dat is de vraag die Wieckse momenteel test onder winkelende consumenten. Afhankelijk van de uitslag wint de deelnemer een merkglas van Wieckse...

HP PROMOOT MOBIELE PRINTERS MET GRATIS TAS

Publicis Dialog heeft voor HP (Imaging & Printing Group) een multimediale promotionele campagne ontwikkeld om de nieuwe Photosmart mobiele fotoprinters bij een trendy doelgroep onder...

WAT BEDOELT U MET CREATIVITEIT EN INNOVATIE?

Opdrachtgevers vragen om meer creativiteit en innovatie op het gebied van promotionele producten c.q. van leveranciers. Maar wat bedoelen opdrachtgevers nu eigenlijk met ''creatief'' en...

BEDRIJFSLEVEN TRAAG IN AANPAK ”ANTI-OVERGEWICHT”

Dat reclame en (premium)promoties rondom ''ongezonde'' voeding onder druk staan in de strijd tegen overgewicht, is inmiddels genoegzaam bekend. Maar de voedingsindustrie lijkt zich er...

NIEUWSTE AANBOD RELATIEGESCHENKEN OP RELATIEZ 2006

Het Portaal Uitgevers (o.a. uitgever van PromZ Magazine) organiseert dit jaar voor de tweede maal de beurs RelatieZ, de exclusieve vakbeurs voor relatiegeschenken en eindejaarspakketten....

CONSUMENT VINDT SAMPLING BEST LEUK

De consument stoort zich niet of nauwelijks aan samplingacties. Bijna iedereen, 95 procent, vindt sampling zelfs een goede manier om een nieuw product te leren...

Sales promotion voor fast food verder onder vuur

De Consumentenbond bereidt een brandbrief voor om de politiek ervan te overtuigen de op kinderen gerichte 'onverantwoorde marketing van ongezonde voedingsmiddelen' in te perken c.q....

BRITTEN DOEN BEROEMDHEDEN IN DE BAN

Het Britse Department of Health vindt dat rolmodellen voor kinderen geen ''ongezonde'' voeding mogen aanprijzen. De Britse overheid overweegt dan ook een verbod op het...

HOGE RESPONS OP NATIONALE PROMOTIES VAN BRAND

Brand wil groeien. Het hoger gepositioneerde biermerk probeert daarom ook met price off's nieuwe gebruikers aan te trekken. "Maar we trekken op de winkelvloer liever...