Vak NewZ
ATHLON GAAT PRIJSBEWUSTE LEASE-RIJDERS BELONEN
Athlon Carlease gaat lease-rijders die goedkoop tanken belonen met een spaar-programma. De beoogde miljoenenbesparing op brandstofkosten wil de leasemaatschappij teruggeven aan werkgevers.Leasekosten Leaserijders zijn tot...
Campina Optimel zet “genieten” centraal in actie
In opdracht van Campina Optimel, het zuivelmerk met 0% vet en waaraan geen suiker is toegevoegd, hebben Free for One (concept en inhoud) en ARA...
STRENGERE SALES PROMOTION WETGEVING OP KOMST
Aan Nederlandse adverteerders worden zeer snel beperkende regels op het terrein van sales promotion opgelegd. Zonder oog voor de adverteerders in de ons omringende landen,...
ACTIESITES LIJDEN ONDER FOUTEN
75 procent van de marketingcampagnes heeft te lijden onder fouten op de actiesite. Bij 14 procent van die campagnes zijn de fouten zo erg dat...
“Een loyaltyprogramma moet als extra worden ervaren”
'Een loyaltyprogramma moet altijd wat opleveren. Anders heeft het geen zin omdat het door de deelnemers niet als een extra wordt ervaren,' aldus Diana van...
INSPIRATIE OPDOEN OP PROMZ EVENT 2005
Onder het motto ''Inspiratie opdoen'' wordt van dinsdag 15 maart tot en met donderdag 17 maart in de Jaarbeurs Utrecht de vakbeurs voor promotionele producten...
NIEUWE VAKBEURS RELATIEZ
Het Portaal Uitgevers organiseert half september in de Jaarbeurs Utrecht de nieuwe, exclusieve vakbeurs RelatieZ, d̮̩ beurs voor relatiegeschenken.RelatieZ is alleen toegankelijk voor decision makers...
Nieuwe BVA-voorzitter gelooft in “verantwoorde communicatie”
'Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen.' Dit vindt Jan Driessen, sinds kort voorzitter van de BVA,...
RYAM EN SUCCES WEER BACK IN BUSINESS
Na een afwezigheid van 5 jaar komen de agendamerken Ryam en Succes weer terug op de zakelijke markt. Dat heeft SRT Nederland, het bedrijf dat...