Vak NewZ

Ikea-catalogus in reuzeformaat

Een opmerkelijke promotie van Ikea. Rotterdammers kregen op donderdag 23 augustus de primeur van de nieuwe catalogus. Midden op het Schouwburgplein viel een reusachtige catalogus...

LeasePlan centraliseert inkoop

LeasePlan heeft besloten de inkoop van zijn promotionele producten te centraliseren. Drie redenen hebben de doorslag gegeven: gemak, kostenvoordelen en consistentie in de uitingen. Sinds...

Alles over kerst- en eindejaarsgeschenken

Is het wel gepast om een eindejaarsgeschenk te geven als je in hetzelfde jaar tientallen medewerkers hebt moeten ontslaan? Het is crisis en veel bedrijven...

Air Miles gaat voor meer entertainment

Air Miles (Loyalty Management Netherlands) en Ticketsplus, een meerderheidsbelang van Telegraaf Media Nederland, zijn een exclusieve samenwerking aangegaan. Door de samenwerking wordt het mogelijk om...

RelatieZ: 12 & 13 september

RelatieZ is de beurs met het complete aanbod van relatie- en eindejaarsgeschenken. Als professionele inkoper heeft u gratis toegang, ook tot de seminars die tijdens...

Gemaco vernieuwt cadeauconcept

Gemaco in Breda heeft het cadeauconcept Present Service opnieuw in de markt gebracht. Dit was een concept van Daneco, de relatiegeschenkenleverancier die in 2009 werd...

Vakprijs voor Touch Incentive

Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...

Kop & Schouders lanceert nieuwe inkooptool

Kop & Schouders heeft Corporate Promotional e-Solutions (CPES) gelanceerd. 'Een innovatieve en duurzame totaaloplossing voor het inkoopbeleid van promotionele artikelen binnen multinationals,' aldus het persbericht.CPES...

Petje af voor Heineken

'Het hoofddeksel was een beetje uitgewerkt. Vandaar dat we met iets heel nieuws wilden komen: gadget 2.0,' aldus Ralph Rijks, marketing manager Heineken in een...