Vak NewZ
Oranje motorkapleeuw van Shell
Shell lanceert een oranje motorkapleeuw als gadget voor het EK Voetbal dat in juni losbarst. De leeuw, die eerlijk gezegd ook doet denken aan de...
Wat AH toch allemaal voor elkaar krijgt!
Kassa! Wat AH toch allemaal voor elkaar krijgt… De kassa is een hot item geworden in retail- en promoland. Blokker haakte er op in, en...
Robitex first supplier Universiteit Twente
Naar aanleiding van een aanbesteding heeft de Universiteit Twente gekozen voor Robitex Multipromotionals als zijn first supplier van premiums en relatiegeschenken.Robitex Multipromotionals is al jaren...
Heineken komt met creditcard
Begin 2009 introduceert bierbrouwer Heineken zijn eigen creditcard. Heineken zet de card in als promotie- en loyaltytool. De bierbrouwer verwacht in de supermarkten en de...
Vrouwen gaan nog meer voor “groen” dan mannen
Doet u veel zaken met vrouwen? Bedenk dan dat vrouwen 'groene' producten nog belangrijker vinden dan mannen. En vrouwen doen in 2009 aan e-cocooning: dat...
Snoepreclames in de ban
In de serie maatregelen tegen overgewicht bij kinderen wordt nu voorgesteld om snoepreclames, gericht op kinderen tot 12 jaar, uit te bannen. Supermarkten zouden chips,...
Nieuw: The Premium Outlet
The Premium Outlet is een nieuwe online distributeur van premiums en relatiegeschenken. De Outlet geeft altijd 50 procent korting op alle artikelen uit het assortiment.Initiatiefnemer...
Belgen dol op smurfen
Een Belgische moeder van 53 en haar zoon van 13 zijn kennelijk zo dol op smurfen, dat ze voor bijna 600 euro aan smurfen achterover...
Van de supermarkt direct door naar de kroeg
Hoog tijd dat we thuis ook een goed biertje gaan drinken. Vindt Heineken. Daarom start de bierbrouwer een actie om ruim 1 miljoen nieuwe Ellipse-glazen...