Vak NewZ
Nieuwe impuls Hema-acties met Bonkies
Hema kan niet bogen op vele jaren ervaring met premiumacties. Maar vorig jaar was er ineens de Beestenbende, een spaaractie met knuffels, en dit voorjaar...
Albert Heijn doet het met Sneeuwwitje
Klanten van Albert Heijn ontvangen vanaf maandag 26 oktober bij elke 15 euro aan boodschappen één van de vijftien sprookjesfiguurtjes uit het wereldberoemde sprookje Sneeuwwitje....
Pinniemaat volgt Penniemaat op
In de traditie van de Postbank heeft ING een reputatie hoog te houden op het gebied van op kinderen gerichte premiumacties. De bank zet daarop...
Waarom Buddies en Beesies scoren bij kids
Uit verschillende onderzoeken komt naar voren dat kinderen de Oranje-buddies van Coop en Supercoop en Beesie van AH de leukste oranje gadgets vinden. Belangrijk als...
AH doet het weer
Albert Heijn heeft 't voor mekaar. Nog voor het WK-premium er is, heeft Nederland het er al over. Voor zover bekend, is dit nog nooit...
Leaf International kiest voor Compacon
Na een uitgebreide selectieprocedure heeft Leaf International gekozen voor Compacon als leverancier van promotionele producten binnen Europa.Compacon zal Sportlife, Läkerol, King, Redband, Venco en de...
En de beste premiumactie van 2012 is!
De Mini-actie van Albert Heijn, de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts, de beroepencampagne van Blue Band, het Boerenbont-en-bonter servies van Unox en het Oehhh-kussen van Tuc...
Knuffel maakt werknemers socialer
Volwassenen gedragen zich socialer en eerlijker als er knuffels of andere voorwerpen die aan kinderen doen denken in de buurt zijn. Dat blijkt uit onderzoek...
Red Dot Award voor Blikvanger
Blikvanger heeft in oktober van dit jaar een Red Dot Design Award gekregen voor zijn logoloop 'Waardevolle Tijd'. Een internationale vakjury bekroonde de 'eindeloos' te vouwen kaart...