Vak NewZ
Nieuw ‘Lost & Found’ concept van Promodeluxe
Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele 'Lost & Found'-labels waarmee verloren voorwerpen...
Alles oranje op 30 april
Wilt u nog inhaken op de troonswisseling? In sommige gevallen zal het ook zelfs nog wel mogelijk zijn om tailor made artikelen voor uw bedrijf...
Onthulling special edition Evian 2010 tijdens RelatieZ
Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst...
46 miljoen Mini’s van AH over de toonbank
Ter ere van z'n 125-jarig bestaan liet Albert Heijn dit jaar iedereen winkeltje spelen. De supermarktketen deelde maar liefst 46 miljoen Mini's uit, boodschappen in...
AH in top-20 retailacties
Retailacties, en dan vooral die in supermarkten, doen het (weer) goed bij de consument. En dan hebben we het niet over platte kortingsacties, maar acties...
PromZ Vak Magazine
Het Nederlandse vakblad voor de promotionele productenbranche. PromZ Vak is gericht op alle aspecten van actiemarketing, met speciale aandacht voor de functie van promotionele producten als...
Over het premium als een écht cadeautje!
Weet u wat ik eigenlijk mis? Premiums die je als consument weer heel goed als cadeautje aan iemand anders zou kunnen geven! De promotie- en...
Over barters en partners
Het jaar 2012 was promotioneel het jaar van de niet nagekomen beloften. Ondanks het EK voetbal en de Olympische Spelen als mogelijke, actuele inhakers, bleef het...
Coca-Cola en WNF op de bres voor Noordpool
Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola voeren internationaal campagne voor de bescherming van de Noordpool, het leefgebied van de ijsbeer. Het zee-ijs in het...