Vak NewZ
Veel enthousiasme voor De Leveranciersdagen: 4 en 5 september
Op 4 en 5 september vinden de Leveranciersdagen 2013 plaats in de Jaarbeurs Utrecht. De Leveranciersdagen, die vorig jaar hun succesvolle primeur beleefden, zijn hét...
Goede reacties op nieuwe vorm RelatieZ
Het nieuwe concept om van RelatieZ één dag te maken onder de titel De Dag van het Relatiegeschenk slaat aan bij distributeurs en eindklanten. Het...
Maarten van Workum naar New Wave Textiles
Maarten van Workum is sinds 1 juli in dienst van de custom made business unit Make Your Own Design van New Wave Textiles. Hij bekleedt...
PF Concept focust op multispecialisme
'We willen niet bewijzen dat we de grootste zijn, maar dat we de beste zijn in de drie assortimenten die we als multispecialist voeren,' aldus...
Gratis Grolsch leidt tot irritatie
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft kritiek op de bonnenactie van Grolsch. Directeur Lodewijk van der Grinten noemde de promotie 'walgelijk' en in strijd met de...
Retailers focussen te veel op prijs
Retailers zijn nog steeds te veel bezig met elkaar, met landjepik en met elkaar op prijs aftroeven. Dat zegt mede-eigenaar Fred Eikelenboom van retailbureau Han...
Bij Holland Casino gaat het niet om de prijs
Bij Holland Casino gaat het om een gokje wagen en een beetje geluk. Maar in de marketing wordt weinig aan het toeval overgelaten. CRM-marketeer Tessa...
Unilever voert actie vanaf 20 graden
Unilever gaat deze zomer 'weather targeting' toepassen. Advertenties voor ijs van het merk Magnum worden alleen getoond op digitale reclamezuilen als de temperatuur boven de...
Olli en Blijdorp, een goed duo
Begin dit jaar schonk verzekeraar en stadgenoot ASR z'n shirtsponsorschap van Feyenoord voor de rest van het voetbalseizoen aan Blijdorp. In een begeleidende campagne was...