BEDRIJFSLEVEN TRAAG IN AANPAK ”ANTI-OVERGEWICHT”
Dat reclame en (premium)promoties rondom ''ongezonde'' voeding onder druk staan in de strijd tegen overgewicht, is inmiddels genoegzaam bekend. Maar de voedingsindustrie lijkt zich er...
Dat reclame en (premium)promoties rondom ''ongezonde'' voeding onder druk staan in de strijd tegen overgewicht, is inmiddels genoegzaam bekend. Maar de voedingsindustrie lijkt zich er...
Het Portaal Uitgevers (o.a. uitgever van PromZ Magazine) organiseert dit jaar voor de tweede maal de beurs RelatieZ, de exclusieve vakbeurs voor relatiegeschenken en eindejaarspakketten....
De consument stoort zich niet of nauwelijks aan samplingacties. Bijna iedereen, 95 procent, vindt sampling zelfs een goede manier om een nieuw product te leren...
De Consumentenbond bereidt een brandbrief voor om de politiek ervan te overtuigen de op kinderen gerichte 'onverantwoorde marketing van ongezonde voedingsmiddelen' in te perken c.q....
De politiek incorrecte relatie tussen sport en roken berust hier op louter toeval, is de branieachtige uitsmijter van het persbericht. Onder het motto ''Beplak je...
Pearle Opticiens gaat rollators behangen met haar logo. Volgens een woorvoerder van het bedrijf reageren de ouderen enthousiast op het initiatief. De eerste rijdende reclame-rollator...
Op de komende vakbeurs PromZ Event in de Jaarbeurs Utrecht presenteert Interpay Nederland de ''private label prepaid'' chipknip. Dit is een variant op de chipknip...
Steeds minder leuke extraatjes voor personeel - toch zoeken werkgevers oplossingen "wijdt De Telegraaf van 16 juli jl. een artikel aan de gewijzigde Feestdagenregeling. In...
De European Broadcasting Union (EBU) heeft het Nederlandse The Badge Company aangewezen als de officiële merchandisingpartner van het Eurovisie Songfestival. Badge is verantwoordelijk voor de...