Recordjaar voor direct marketing
Ruim 43 miljard euro ging er in 2000 om in direct marketing en interactieve marketing. De Europese brancheorganisatie Fedma spreekt van recordbestedingen. De investeringen groeiden...
Ruim 43 miljard euro ging er in 2000 om in direct marketing en interactieve marketing. De Europese brancheorganisatie Fedma spreekt van recordbestedingen. De investeringen groeiden...
De brancheorganisaties van adverteerders, de BVA en communicatieadviesbureaus, de VEA en het Genootschap voor Reclame gaan een intensieve samenwerking aan. De besturen van de drie...
Bedrijven mogen nu de belasting gaan betalen. Bedrijven kunnen komend jaar hun personeel alsnog een kerstpakket kado doen zonder dat de werknemer hierover belasting moet...
In Duitsland trekt de sp-markt weer wat aan, aldus een rapport van de EFSP/EACA, de Europese associatie voor reclame- en sales promotionbureaus. Opmerkelijk is dat...
Op initiatief van een aantal actiemarketingbureaus is het sp-platform Specs opgericht, het Sales Promotion Experience Centre. Specs-leden komen bij elkaar voor kennisuitwisseling en netwerken. ''specs...
Pluimen, het Rotterdamse bedrijf dat belevenissen cadeau geeft, introduceert de ''DoeGoed Pluim''. Hiermee kunnen ontvangers niet alleen geld geven aan een goed doel, maar ook...
NSD-Etipost heeft per half juni een nieuw adres in Rotterdam. De nieuwe gegevens zijn:NSD-Etipostpostbus 62343002 AE RotterdamTel: 010-2040300Fax: 010-2040301etipost@etipost.nl
Veel marketingactiviteiten waarbij consumentenproducten geintegreerd werden met media als tv, film en muziek zijn hopeloos mislukt. Deze vorm van marketing werd kort geleden nog door...
De branchevereniging Platform Promotional Products (PPP) gaat in het voorjaar voor zijn leden van start met een opleidingsprogramma, dat erop gericht is de nieuwe, jonge...