iPod Nano “trigger” in actie Peugeot 207 Color-line
In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...
In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...
Kent de Nederlandse marketeer nog 'marketinghelden', marketeers die als voorbeeld voor buitengewoon vakmanschap gezien worden? Ja. Bovenaan de lijst staat Apple met voorman Steve Jobs.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/63975032-stevejobsceoapple.jpgOp...
Op de vorige week gehouden PromZ Event 2005, de vakbeurs voor promotionele producten en relatiegeschenken, is Jos! Premiums & Gifts tot Distributor of the Year...
Sociale winst lijkt het nieuwe buzzword te zijn in het bedrijfsleven. Bedrijven willen steeds meer dat hun werknemers ten behoeve van een goed doel een...
Als we een aantal onderzoeken naar goede voornemens voor 2008 bij elkaar leggen, dan komt daar uit naar voren dat gezond eten, meer bewegen en...
Om het hoofd te bieden aan populaire kinderhelden als K3, Teletubbies, Winnie the Pooh en Nijntje gaat Sesamstraat zijn merchandise flink opvoeren. De nieuwe licentiehouder...
Medio juni presenteerde Play Fair 2008, een coalitie van vakbonden en actiegroepen, een alarmerend rapport over slechte arbeidsomstandigheden in vier Chinese fabrieken waar olympische merchandise...
Het lijkt het erop dat de financiële crisis geen of nauwelijks invloed heeft op de inkoop van producten en diensten die de MVO-doelstellingen van bedrijven...
In een zes maanden durende tender heeft logistiek dienstverlener TNT drie preferred suppliers geselecteerd voor de levering van promotionele artikelen. Naast een Duitse en Franse...