Homepage - PromZ Vak

PromZ Market

PromZ Vak

PromZ Product Première 2021

PromZ Product Premiere 2021

Efteling veruit populairste dagtrip

Bij creatieve reclamebureaus spreekt men nogal eens neerbuigend over de dertien in een dozijn-acties, waarbij korting wordt gegeven op de entree van De Efteling. Maar...

Dommelsch ondersteunt sp-actie op televisie

De nieuwste tv-commercial van Dommelsch roept consumenten op zes ''historische bierglazen'' te bestellen. Op de glazen staan de beeldmerken die het biermerk in de afgelopen...

KLANTENKAART VOOR FNV-LEDEN

FNV-leden kunnen van de vakbond een klantenkaart krijgen. De kaart geeft onder meer recht op korting bij verschillende bedrijven, variërend van een verzekering tot een...

DMSA: “ongevraagd mailadressen verzamelen verwerpelijk”

Het Nederlandse marketingbedrijf Philipse.info haalt e-mailadressen van websites met als doel ze te gebruiken voor het toesturen van reclame. Per maand verzamelt het naar eigen...

Online bestellen stijgt licht

Circa 37% van de huishoudens met internet heeft in de afgelopen twaalf maanden een online aankoop of reservering gedaan. Ten opzichte van de laatste drie...

Pasco: distributeur van het jaar

Pasco is bekroond tot Distributor of the Year 2002. Deze nieuwe onderscheiding, een initiatief van PromZ Magazine/PromZ Vak en de branchevereniging Platform Promotional Products, werd...

Aanval op premiums van foodfabrikanten en fastfoodketens

De Britse Food Commission heeft de aanval geopend op de wijze waarop foodfabrikanten en ketens van fastfood zich richten op de jeugd. Ze veroordeelt bedrijven...

Vijf premiumbedrijven verenigd in PRO4

Vijf distributeurs van relatiegeschenken hebben deze zomer de handen ineen geslagen en hebben een samenwerkingsverband opgericht met de naam PRO4. Het gaat om Mondial Gifts...

RELATIEZ, NIEUWE VAKBEURS VOOR EXCLUSIEVE RELATIEGESCHENKEN

Op 14 en 15 september opent Het Portaal Uitgevers, o.a. uitgever van PromZ Magazine, de deuren van RelatieZ, een nieuwe vakbeurs voor relatiegeschenken en kerstpakketten....