Schrijf u in voor RelatieZ 2007
Op woensdag 12 en donderdag 13 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht voor het derde achtereenvolgende jaar de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ,...
Op woensdag 12 en donderdag 13 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht voor het derde achtereenvolgende jaar de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ,...
De Volvo Ocean Race (de voormalige Whitbread Round the World Race) is een zeilwedstrijd die bijna alle werelddelen en tal van grote steden aandoet in...
In 2004, toen de strijd tegen vetzucht bij kinderen actueel werd, opperde Harmen Scholten (marketeer bij Smiths Food Group) in een interview in PromZ Magazine...
In PromZ Magazine schrijven we al jaren regelmatig dat creatieve (premium)promoties op vele fronten meer doen voor het merk, zeker op de lange(re) termijn, dan...
Zet u zich in voor een van de goede doelen die ons land rijk is en wilt u daarover vertellen in het decembernummer van PromZ...
Dat iedereen het over de Honcho heeft, komt ook door alle communicatie activiteiten erom heen.Daaruit blijkt maar weer eens hoe belangrijk totaalcampagnes zijn om promoties...
'Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen.' Dit vindt Jan Driessen, sinds kort voorzitter van de BVA,...
Na een afwezigheid van 5 jaar komen de agendamerken Ryam en Succes weer terug op de zakelijke markt. Dat heeft SRT Nederland, het bedrijf dat...
In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...