Homepage - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

The Supplier Days

Schrijf u in voor RelatieZ 2007

Op woensdag 12 en donderdag 13 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht voor het derde achtereenvolgende jaar de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ,...

ABN AMRO SPONSORT WERELDWIJDE ZEILRACE VOR

De Volvo Ocean Race (de voormalige Whitbread Round the World Race) is een zeilwedstrijd die bijna alle werelddelen en tal van grote steden aandoet in...

Premium van Fristi zet kids aan tot bewegen

In 2004, toen de strijd tegen vetzucht bij kinderen actueel werd, opperde Harmen Scholten (marketeer bij Smiths Food Group) in een interview in PromZ Magazine...

Wat bereik je eigenlijk met kortingsacties?

In PromZ Magazine schrijven we al jaren regelmatig dat creatieve (premium)promoties op vele fronten meer doen voor het merk, zeker op de lange(re) termijn, dan...

Bent u actief voor een goed doel?

Zet u zich in voor een van de goede doelen die ons land rijk is en wilt u daarover vertellen in het decembernummer van PromZ...

HONCHO-BEDENKER RONALD DIJKSHOORN: IK ONTWIKKEL HET LIEFST CUSTOM MADE

Dat iedereen het over de Honcho heeft, komt ook door alle communicatie activiteiten erom heen.Daaruit blijkt maar weer eens hoe belangrijk totaalcampagnes zijn om promoties...

Nieuwe BVA-voorzitter gelooft in “verantwoorde communicatie”

'Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen.' Dit vindt Jan Driessen, sinds kort voorzitter van de BVA,...

RYAM EN SUCCES WEER BACK IN BUSINESS

Na een afwezigheid van 5 jaar komen de agendamerken Ryam en Succes weer terug op de zakelijke markt. Dat heeft SRT Nederland, het bedrijf dat...

iPod Nano “trigger” in actie Peugeot 207 Color-line

In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...