Loyalty, nieuwe activiteit van Compacon
Compacon, Promotional Company of the Year 2009 en 2010, introduceert op PromZ Event (standnr. 523) de nieuwe activiteit Compacon Loyalty. Van hieruit ontwikkelt Compacon loyaliteitsconcepten om...
Compacon, Promotional Company of the Year 2009 en 2010, introduceert op PromZ Event (standnr. 523) de nieuwe activiteit Compacon Loyalty. Van hieruit ontwikkelt Compacon loyaliteitsconcepten om...
Webshops: wat doen ze goed en wat kan beter? We vroegen Wim van der Mark, specialist op het gebied van online marketing, om tips &...
'Verkoopt mijn leverancier ook via internet?' Een uitspraak van een inkoper die binnen zijn bedrijf (mede) verantwoordelijk is voor de aanschaf van promotionele producten. Waarom is...
De IGC Group, een samenwerkingsverband van 56 distributeurs in 52 landen wereldwijd, gaat zich manifesteren als de distributeur die de Fortune 500-companies wereldwijd kan servicen...
Kijk eens op uw bureau, in uw bureauladen of thuis in de keukenkastjes. U staat er waarschijnlijk niet bij stil, maar u komt tientallen give...
De eppi newsflash van 15 maart verkoopt flauwekul in zijn bericht over de omzet van de Nederlandse productenbranche in 2010 en de groeiverwachting voor 2011. In...
Uit het PromZ Distributeursonderzoek van eind 2010 blijkt dat het optimisme in de productenbranche is teruggekeerd. Na de crisisjaren zagen distributeurs hun omzet vorig jaar met...
Omdat Japan een behoorlijk aandeel heeft in de wereldwijde productie van elektronische componenten, heeft de natuurramp die dit land heeft getroffen ook gevolgen voor de...
Promotional Company of the Year is de nieuwe naam voor Distributor of the Year. Deze vakprijs voor de beste leverancier van premiums en relatiegeschenken is...