Oranje motorkapleeuw van Shell
Shell lanceert een oranje motorkapleeuw als gadget voor het EK Voetbal dat in juni losbarst. De leeuw, die eerlijk gezegd ook doet denken aan de...
Shell lanceert een oranje motorkapleeuw als gadget voor het EK Voetbal dat in juni losbarst. De leeuw, die eerlijk gezegd ook doet denken aan de...
Kassa! Wat AH toch allemaal voor elkaar krijgt… De kassa is een hot item geworden in retail- en promoland. Blokker haakte er op in, en...
Naar aanleiding van een aanbesteding heeft de Universiteit Twente gekozen voor Robitex Multipromotionals als zijn first supplier van premiums en relatiegeschenken.Robitex Multipromotionals is al jaren...
Nieuwe Code Telemarketing van kracht Per 1 juli 2012 wordt de herziene Code Telemarketing gehandhaafd door de Stichting Reclame Code. Per 1 januari 2012 zijn...
CDA, VVD en D66 hebben een manier gevonden om het belastingvrije kerstpakket gedeeltelijk weer in ere te herstellen.De fiscale vrijstelling voor de aanschaf van privé-computers...
De consument beslist in een groot aantal gevallen pas in de winkel welk (merk)product hij koopt. Dat is bekend. Maar welke winkelacties zijn vooral effectief?Vooral...
Belgen zijn gek op kortingsbonnen. Vorig jaar leverden ze in totaal 142 miljoen kortingsbonnen in. Nergens ter wereld zijn er meer over de toonbank gegaan!Het...
Begin 2009 introduceert bierbrouwer Heineken zijn eigen creditcard. Heineken zet de card in als promotie- en loyaltytool. De bierbrouwer verwacht in de supermarkten en de...
Doet u veel zaken met vrouwen? Bedenk dan dat vrouwen 'groene' producten nog belangrijker vinden dan mannen. En vrouwen doen in 2009 aan e-cocooning: dat...