Homepage - PromZ Vak

PromZ Market

PromZ Vak

De leveranciersdagen

Leaserijders gaan voor cadeaus

Leasemaatschappijen concluderen dat hun klanten bij de keuze voor een nieuwe leaseauto behoorlijk gevoelig is voor de cadeaus die de automerken aanbieden. Lage Landen Translease...

Repeat levert Swatch in b to b-markt

Repeat Sales Promotions in Amsterdam en Swatch zijn een samenwerking aangegaan voor het leveren van Swatch horloges en sieraden in de business to business markt...

COUPONS WEER GEWILD

Uit Engels onderzoek blijkt dat de consument weer in is voor coupons. Het oude idee dat coupons alleen worden gebruikt door huishoudens in lagere welstandsklassen,...

Internet is voor bedrijven vooral communicatiemiddel

Internet heeft inmiddels op grote schaal zijn intrede gedaan in hetNederlandse bedrijfsleven. Zo heeft ruim negentig procent van de ondernemingeneen website en heeft meer dan...

Leveranciers geschenkpakketten beginnen protestactie

De Vereniging Leveranciers Geschenkpakketten (VLG) en het Platform Promotionele Producten (PPP) hebben zich schriftelijk tot alle fracties in de Tweede Kamer gewend met de oproep...

Feestdagenregeling afgeschaft

Het kabinet heeft een aantal weken geleden de populaire feestdagenregeling afgeschaft. Dat betekent dat werkgevers hun medewerkers niet meer belastingvrij geschenken mogen geven. Afschaffing...

Esprix’s uitgereikt

Woensdag 7 mei zijn de Esprix's 2003, de vakprijs voor de beste dm- en sp-campagnes van het afgelopen jaar, bekend gemaakt. De jury kende twee...

Noviteit: de Scope

Jacobs Promo Items introduceert de uit de VS afkomstige Scope, een hangertje van 21mm x 11mm x 11mm, dat een promotionele boodschap (Promo-Scope) of de...

OPDRACHTGEVERS SWITCHEN MAKKELIJK VAN LEVERANCIER

Bacardi Nederland, dat de komende twee jaar kiest voor actiemarketing met gebruik van premiums, werkt met een aantal preferred suppliers op het gebied van promotionele...