De Leveranciersdagen luiden X-mas season in
Zet ze in uw agenda, de Leveranciersdagen. Dit nieuwe ontmoetingsmoment voor de branche vindt plaats op 5 en 6 september in de Jaarbeurs Utrecht. De...
Zet ze in uw agenda, de Leveranciersdagen. Dit nieuwe ontmoetingsmoment voor de branche vindt plaats op 5 en 6 september in de Jaarbeurs Utrecht. De...
Verras uw relaties met een ontluchtingssleutelhanger aan het begin van de winter.Goeie timing, functioneel makkelijk mailbaar én met de mogelijkheid van een krachtige boodschap. (We...
De Britse supermarktketen Waitrose experimenteert met 'geurpromoties'. Er worden geurstickers op bloemen geplakt, zodat consumenten kunnen ervaren hoe de bloemen thuis zullen ruiken.Consumenten kopen het...
Sommige premiums voldoen niet aan de noodzakelijke kwaliteitseisen en andere premiums slaan niet aan bij de doelgroep. Er moeten in Nederland magazijnen vol staan met...
Steeds meer bedrijven zien het belang van loyale klanten en maken daar werk van. Het aantal loyalty programma's rijst de pan uit. Veel daarvan gebruiken...
De grootste marketingblunder van 2007 staat op naam van speelgoedfabrikant Mattel, aldus het Amerikaanse zakenblad Fortune. Mattel verdient deze twijfelachtige eer voor het op de...
PepsiCo gaat consumenten belonen als ze via social media in een restaurant of fastfoodzaak Pepsi bestellen. Elke bestelling levert een punt op. Bij drie punten...
De geschiedenis van de oudejaarsconference: • Full colour-uitgave • In de hoogste druktechnische kwaliteit denkbaar. • Er is nauw samengewerkt met: o De VARA, o Theater Instituut Nederland ...
Relatiegeschenkenleverancier Joosten Promogifts en evenementenbureau Mood Concepts lanceren een 'kerstmarktformule' waarbij medewerkers hun eigen kerstpakketten kunnen shoppen. De sfeervolle, winterse kerstmarkt kan binnen het bedrijf...