Mattel: grootste marketingblunder 2007
De grootste marketingblunder van 2007 staat op naam van speelgoedfabrikant Mattel, aldus het Amerikaanse zakenblad Fortune. Mattel verdient deze twijfelachtige eer voor het op de...
De grootste marketingblunder van 2007 staat op naam van speelgoedfabrikant Mattel, aldus het Amerikaanse zakenblad Fortune. Mattel verdient deze twijfelachtige eer voor het op de...
PepsiCo gaat consumenten belonen als ze via social media in een restaurant of fastfoodzaak Pepsi bestellen. Elke bestelling levert een punt op. Bij drie punten...
Een opmerkelijke actie, de joint promotion tussen C1000 en Total. Bij C1000 kon de consument deze zomer sparen voor brandstof van Total. 'Opmerkelijk? Dat is...
De geschiedenis van de oudejaarsconference: • Full colour-uitgave • In de hoogste druktechnische kwaliteit denkbaar. • Er is nauw samengewerkt met: o De VARA, o Theater Instituut Nederland ...
Relatiegeschenkenleverancier Joosten Promogifts en evenementenbureau Mood Concepts lanceren een 'kerstmarktformule' waarbij medewerkers hun eigen kerstpakketten kunnen shoppen. De sfeervolle, winterse kerstmarkt kan binnen het bedrijf...
Het laatst verschenen boek, 'Actiemarketing' van Ed van Eunen dateerde van 2003. Sindsdien kennen we webwinkels en social media. Bovendien is er op juridisch vlak...
De salontafel boeken, kalenders en andere drukwerken van Perfect Picture zijn van kwalitatief hoog niveau. Dat geldt voor alle facetten zoals uitstraling, materiaal, fotografie en tekstuele...
Het promotionele product is ten onrechte nog wel eens het kind van de rekening. Als men zich beter zou realiseren welk resultaat promotionele producten sorteren,...
In de vorige editie van Promz Magazine liet Christel Keulers van Mitsubishi Motors nog eens duidelijk weten dat promotionele producten je merk en logo zichtbaar...