Lensen Toppoint legt zwaarder accent op ‘groen’
Lensen Toppoint zet méér in op MVO. De supplier wil functionele producten leveren met een lange levensduur die gemaakt zijn met zo min mogelijk impact...
Lensen Toppoint zet méér in op MVO. De supplier wil functionele producten leveren met een lange levensduur die gemaakt zijn met zo min mogelijk impact...
Een aantal bedrijven dat een of meerdere jaren ontbrak op de PSI in Düsseldorf, geeft in 2015 weer acte de presence, aldus Michael Freter (PSI-director). Het...
De leden van de EPPA zijn onlangs overeengekomen dat een board member van een van de nationale brancheverenigingen de functie van EPPA-voorzitter gaat vervullen. Nationale...
Hokra zoekt franchisers. Met de franchiseformule wil Hokra lokaal een sterke positie opbouwen. Naast Kop & Schouders wordt Hokra de tweede distributeur in Nederland die...
Bellen onder de douche. Interall Group belooft dat het kan met de Beathroom, een nieuw product van deze supplier.De Beathroom is een draadloze en waterdichte...
De Amsterdamse Faber Group, beter bekend als Faber Vlaggen, neemt het full service grafisch en signbedrijf Imaba in Zoetermeer over. Door de overname krijgt de...
Tot half november kunnen nog promotionele producten worden ingezonden voor de Promotional Gift Award, de vakprijs voor innovatieve promotionele producten van het Duitse WA Media...
Compacon heeft de premium- en relatiegeschenkenactiviteiten van Novelties overgenomen. Kadoklikken, Loyalties en de kerstpakkettentak van Novelties zijn overgenomen door Tintelingen. Novelties werd eind september jl...
In de branche van promotionele producten doemt af en toe de vraag op of we in Europa toegaan naar 'het Amerikaanse model'? En wat houdt...