Supremia nieuwe naam voor Gemaco-groep
Gemaco heeft op 1 april jl. een naamswijziging doorgevoerd: Supremia. Alle onderdelen van de groep werken voortaan onder de naam Supremia. Onder die naam wil...
Gemaco heeft op 1 april jl. een naamswijziging doorgevoerd: Supremia. Alle onderdelen van de groep werken voortaan onder de naam Supremia. Onder die naam wil...
BudgetGift.nl onder leiding van Twan Diebels is al jaren lang een online speler op het gebied van promotionele artikelen en relatiegeschenken, gevestigd in Deventer. Per...
Belangrijk onderwerp van het PPP Jaarcongres in het BOVAGhuis (14 maart jl) in Bunnik was de toekomst van de branche en de rol van de...
Interall Group is wereldwijd de exclusieve promotionele partner geworden van Plastic Bank. Door het bijzondere label ’Social Plastic’ van Plastic Bank is het mogelijk om...
Toppoint (de nieuwe naam voor Lensen Toppoint) houdt open huis op 5 april in zijn nieuwe onderkomen in Hengelo. Na een periode met vele investeringen, verandering...
Enerzijds komt de omzetgroei voort uit hogere budget-ten voor promotionele producten bij de opdrachtgevers. Anderzijds hebben distributeurs zich de laatste jaren ook ingezet om nieuwe...
De branche moet altijd op scherp staan als klassiekers weer in the picture staan. De Fabeltjeskrant is zo’n klassieker waar weer wat om te doen...
Xindao presenteerde zo’n vijf jaar geleden Vision 2020, een ambitieuze strategie gericht op duurzaamheid. Intussen is het al 2019. Het lijkt stil rond Xindao’s plan....
Een jaar geleden kwam Alledaags Geluk op de markt, een onderneming die zich met promotionele producten en eindejaarsgeschenken o.a. richt op distributeurs. Alledaags Geluk is...