Olympische actie van Unilever en PLUS
De PLUS Supermarkten staan tot en met 23 augustus in het teken van de Olympische Zomerspelen. Consumenten kunnen sparen voor unieke Olympische spelkaarten voor het...
De PLUS Supermarkten staan tot en met 23 augustus in het teken van de Olympische Zomerspelen. Consumenten kunnen sparen voor unieke Olympische spelkaarten voor het...
Het eindejaarsgeschenk is een traditie die relaties en medewerkers niet willen missen. Als u het eindejaarsgeschenk inzet als onderdeel van uw in- en externe communicatie,...
Kom naar RelatieZ om in een sfeervolle ambiance uw relatie- en eindejaarsgeschenken te selecteren. Op RelatieZ vindt u het complete aanbod van de nieuwste en...
Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...
PromZ Event is hét moment in het jaar waarop zo'n 6000 professionals uit het bedrijfsleven, overheden en non-profitorganisaties bij elkaar komen om te zien op...
De Eppa (European Promotional Products Association) heeft een Suppliers Steering Committee opgericht. Dit vond plaats op de eerste dag, 25 augustus jl, van proPSI in...
De Lotto heeft voor Volkswagen voor de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010 een speciaal kraslot ontwikkeld, het Krablot. Volkswagen is al ruim 25 jaar sponsor...
De Snap van Repeat Sales Promotions en de Cyclobag van Art Poetry & Design zijn twee van de in totaal zeven producten die zijn onderscheiden...
Marketingman Roland van Kralingen heeft 13 wetten geformuleerd voor marketeers die de recessie willen gebruiken om sterker te worden. Hier de 5 belangrijkste.1. De wet...