Foodmarketeers weer onder vuur
Op kinderen gerichte marketing en reclame – inclusief premiums - voor food ligt weer onder vuur, net als een paar jaar geleden toen de toorn...
Op kinderen gerichte marketing en reclame – inclusief premiums - voor food ligt weer onder vuur, net als een paar jaar geleden toen de toorn...
De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit...
In het kader van de KNVB-campagne 'Zonder Respect Geen Voetbal' kiezen Lipton Ice Tea en de KNVB samen aan het eind van de competitie het...
Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele 'Lost & Found'-labels waarmee verloren voorwerpen...
Wilt u nog inhaken op de troonswisseling? In sommige gevallen zal het ook zelfs nog wel mogelijk zijn om tailor made artikelen voor uw bedrijf...
Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst...
Ter ere van z'n 125-jarig bestaan liet Albert Heijn dit jaar iedereen winkeltje spelen. De supermarktketen deelde maar liefst 46 miljoen Mini's uit, boodschappen in...
Retailacties, en dan vooral die in supermarkten, doen het (weer) goed bij de consument. En dan hebben we het niet over platte kortingsacties, maar acties...
Het Nederlandse vakblad voor de promotionele productenbranche. PromZ Vak is gericht op alle aspecten van actiemarketing, met speciale aandacht voor de functie van promotionele producten als...