Pagina 343 – Promzvak

Olli en Blijdorp, een goed duo

Begin dit jaar schonk verzekeraar en stadgenoot ASR z’n shirtsponsorschap van Feyenoord voor de rest van het voetbalseizoen aan Blijdorp. In een begeleidende campagne was een hoofdrol weggelegd voor oud-speler Giovanni van Bronckhorst en zijn knuffel Olli, het olifantje. 

[…]

Lees verder…

Regenkorting en warme wanten

Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis ‘regenkorting’ in z’n webwinkel; hoe meer regen er valt, hoe hoger de korting voor de klant.

[…]

Lees verder…

Farmabranche wil af van premiums

De federatie van de Europese farmaceutische industrie (EFPIA) overweegt promotionele producten in de ban te doen. Eind juni valt de beslissing. Speelt de branche met deze zelfregulering vooral mooi weer? Inmiddels hebben de Europese belangenorganisatie EPPA, PSI en andere organisaties van suppliers en distributeurs in de promotionele productenbranche in diverse landen in Europa actie ondernomen om de farmaceuten op andere gedachten te brengen. Ethiek Het voornemen om volledig af te zien van de inzet van […]

Lees verder…