Pagina 324 – Promzvak

‘ Doming geeft promotionele producten extra smoel’

‘ Doming geeft promotionele producten extra smoel’

Chris Meijdam (Promotion4U) gaat on tour. Het wordt hoog tijd voor een rondje langs de distributeurs om ze wegwijs te maken in alle geheimen van doming. “Distributeurs moeten deze techniek veel meer gaan toepassen om hun producten toegevoegde waarde te geven.” ‘Als ik een zure haring wil, ga ik wel naar de visboer.’ Voor zo’n uitspraak moet je in Hardenberg zijn, bij Chris Meijdam van Promotion4U. Recht voor z’n raap. Met ‘als ik een zure […]

Lees verder…

Thomas Hendriksen maakt zich boos

Met een ingezonden brief wil Thomas Hendriksen (EPPA) nogmaals terugkomen op het artikel in de vorige PromZ Vak (nr 2 – 2014) onder de kop ‘EPPA, ja of nee’, waarin PromZ Vak stelde dat het vak een krachtige EPPA nodig heeft.

[…]

Lees verder…