Pagina 157 – Promzvak

3 tot 8% meer omzet met minder budget: De kracht van promotionele campagnes

Als gevolg van de coronacrisis zegt de helft van alle adverteerders hun budget terug te schroeven (volgens een onderzoek van Econsultancy en Marketing Week). De focus van bedrijven ligt op verhoging van liquiditeit en kostenbesparing. Marketingkosten zijn veelal makkelijker terug te dringen dan andere kosten. Maar of het verstandig is… De merken die goed gaan, weten meer te doen met minder geld. Nielsen en BrandBase deden een onderzoek naar die merken. En wat blijkt? Een […]

Lees verder…

Nieuw assortiment: fles met moderne matte finish

Nieuw assortiment fles met moderne matte finish

Nieuw in het Impression assortiment: fles met moderne matte finish Bedruk met uw logo en maak impact De 9305 is een aluminium fles met een zwart matte finish. In combinatie met de gekleurde transparante PS dop met bijpassende siliconen band geeft dit een moderne uitstraling. Met een inhoud van 650 ml is het een handige fles om te gebruiken op het werk of om mee te nemen onderweg. Door de sterke uitstraling van de fles […]

Lees verder…

NIEUW: de IMPACT-collectie levert het bewijs

Start met de verkoop van het ware verhaal van duurzaamheid met echt gerecycled PET en katoen met gevalideerde impactclaims. Met de IMPACT-collectie kan dit gegarandeerd. HET EINDE VAN DE GREENWASHING Vertrouwt u alle duurzame claims? Wij geloven dat duurzaamheid begint met transparantie. Met onze nieuwe IMPACT-collectie willen we een einde maken aan greenwashing en het ware verhaal over duurzaamheid vertellen. Wij geloven dat traceerbaarheid en duurzaamheid nauw met elkaar verbonden zijn. Als marktpioniers maken we […]

Lees verder…

PF introduceert ‘House of Inspiration”

Het nieuwe marketing concept van PF Concept: House of Inspiration is recentelijk live gegaan. Dit concept biedt distributeurs een keur aan digitale middelen om de eindklant in deze moeilijke tijden beter te bereiken en te bedienen. Van templates voor Instagram tot printing on demand opties voor de catalogus. Toen de marketingafdeling van PF Concept de planning voor eind 2020 moest maken, besloten ze dat alles anders moest. Het is een vreemde tijd en daar passen […]

Lees verder…