Een best wel robuuste branche met een mooi ‘kerstrapport
Zowel het Distributeursonderzoek 2019 als het Opdrachtgeversonderzoek 2019 laat zien dat de branche de zaken goed onder controle heeft. Men kan tevreden zijn over de...
Zowel het Distributeursonderzoek 2019 als het Opdrachtgeversonderzoek 2019 laat zien dat de branche de zaken goed onder controle heeft. Men kan tevreden zijn over de...
Elk najaar laat Het Portaal Uitgevers ten behoeve van zijn vakbladen PromZ Vak en PromZ Magazine door het onafhankelijke marktonderzoekbureau One Question onderzoek doen naar...
ractice what you preach. Distributeurs loven het promotioneel product om zijn marketingen communicatiekracht richting (zakelijke) relaties. Hoe kan het dan eigenlijk dat maar een schamele...
De afgelopen jaren zijn veel, vaak fundamentele veranderingen in de branche van promo-tionele producten voorspeld. Ze lijken inmiddels allemaal in zekere mate uit te zijn...
Enerzijds komt de omzetgroei voort uit hogere budget-ten voor promotionele producten bij de opdrachtgevers. Anderzijds hebben distributeurs zich de laatste jaren ook ingezet om nieuwe...
Industry barometer Europe. https://promzvak.nl/wp-content/uploads/flippingbook/PV_2018_04/100/
Voor 2019 verwachten de opdrachtgevers een budgetgroei van 7,3%. De omzetverwach-ting van distributeurs voor 2019 is nog optimistischer, namelijk +11,8%. In 2018 kwam hun gemiddelde...
Kerstpakketten en distributeurs. Is dat een goede match? Enkele tips & tricks: personalisering en custom made. https://promzvak.nl/wp-content/uploads/flippingbook/Template%20PV%2003-2018/HTML/48/
Als iets de promotionele productenmarkt kenmerkt is het wel de grote variëteit aan produc-ten, geefmomenten, doelgroepen en daarmee ook de doelstellingen die de eindklant met...