Vak NewZ
SUCCESVOLLE SUPERMARKTACTIES ZONDER KORTING
Als u liever trouwe en tevreden klanten in plaats van prijskopers hebt, geef dan vorm aan een promotiebeleid dat door het jaar heen een doordachte...
POSTBANK-LEEUW IN MINI-FORMAAT
De blauwe leeuw uit de Postbank-commercials met Jan Mulder en ''het Postbankmeisje'' heeft model gestaan voor een nieuw premium. De leeuw in mini-formaat wordt cadeau...
Zijden shawl hoofdrol in Zonnebloem-actie
In het kader van de campagne 'De Zonnebloem kleurt je wereld' heeft modeontwerpster Sheila de Vries belangeloos een zijden shawl ontworpen voor Nationale Vereniging de...
TOM WILMS NIEUWE JURYVOORZITTER ESPRIX
Tom Wilms, manager media bij Grolsch, is benoemd tot juryvoorzitter van de Esprix, de jaarlijkse vakprijzen voor de beste direct marketing- en sales promotioncampagnes. Wilms...
STIJGING IN ONLINE EN TRADITIONELE VERKOPEN
De Nederlandse consument heeft meer besteed, zowel op het gebied van online winkelen als in het gewone retailkanaal.De omzet van de Nederlandse thuiswinkelbranche op internet...
VOORMALIG MANAGEMENTTEAM JURJEN DE VRIES START 2BMADE
Bert Finke, Mark Tromp en Barry van Zadelhoff zijn van start gegaan met 2BMade, Partner for Premiums. Het bedrijf opereert vanuit het Friese Sneek. Het...
ETHISCHE GEDRAGSCODE ICC NU OOK VOOR ACTIEMARKETING
De International Chamber of Commerce heeft zijn gedragscode (de International Code of Advertising Practice) vernieuwd en nu ook van toepassing verklaard op actiemarketing. Bovendien zijn...
Erik Romijn van Heineken naar House of Sports
Erik Romijn verruilt per 1 april Heineken voor Sportmarketingbureau House of Sports. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken, waar hij diverse...
Nieuwe managers bij Thermopatch
Thermopatch is proud to announce the following three promotions. Tim Merris, Dave Whiteside and Gayle Goins have each been promoted to Regional Sales Manager. Their...