Vak NewZ
“Groen Paviljoen” op PromZ Event 2009
Het lijkt het erop dat de financiële crisis geen of nauwelijks invloed heeft op de inkoop van producten en diensten die de MVO-doelstellingen van bedrijven...
TENDER TNT BESLIST
In een zes maanden durende tender heeft logistiek dienstverlener TNT drie preferred suppliers geselecteerd voor de levering van promotionele artikelen. Naast een Duitse en Franse...
Repeat lanceert “groene premiums”
Onder de noemer Green Products heeft Repeat een nieuw assortiment premiums van gerecyclede en biologisch afbreekbare producten aan zijn assortiment toegevoegd. 'Van deze producten weten...
SELL-PLAN KOMT MET ONLINE LOYALITYSHOP
Sell-Plan uit Weesp lanceert online loyalityshops. Deelnemers aan spaarprogramma's kunnen via een website cadeaus bestellen en online hun spaarsaldo bekijken.''Catalogi met spaarproducten raken snel verouderd....
“Groen” imago voor Coca-Cola
Volgens het Amerikaanse marketingblad AdAge gaat Coca-Cola zich nadrukkelijk positioneren als milieuvriendelijk bedrijf door t-shirts op de markt te brengen die zijn gemaakt van gerecyclede...
STAAT & CO IN VLAGGEN
Met ingang van juni gaat de Meppelse distributeur Staat & Co ook vlaggen leveren. Volgens directeur Hans van der Ouw is er plaats voor een...
Coca-Cola en Pepsi stoppen “ongezonde” reclame voor kinderen
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
AMSTEL RESERVEBANK DRAAGT 600 KILO
Amstel komt opnieuw met een opvallend premium: de Amstel Reservebank. Altijd handig wanneer er wat vrienden voetbal komen kijken en er te weinig stoelen zijn.De...
“Van chips eten ga je dood!”
De strijd tegen overgewicht bij kinderen en de invloed die reclamemakers zouden hebben op het ontstaan en in stand houden daarvan, woedt al enige jaren...