Vak NewZ - Promzvak

Vak NewZ

Vakprijs voor Touch Incentive

Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...

Kop & Schouders lanceert nieuwe inkooptool

Kop & Schouders heeft Corporate Promotional e-Solutions (CPES) gelanceerd. 'Een innovatieve en duurzame totaaloplossing voor het inkoopbeleid van promotionele artikelen binnen multinationals,' aldus het persbericht.CPES...

Petje af voor Heineken

'Het hoofddeksel was een beetje uitgewerkt. Vandaar dat we met iets heel nieuws wilden komen: gadget 2.0,' aldus Ralph Rijks, marketing manager Heineken in een...

Diamant voor Cartamundi

Begin mei ontving Cartamundi uit handen van Universal Music een diamanten plaat. Aanleiding hiervoor was de succesvolle campagne bij Carrefour Frankrijk.Samen met Carrefour Frankrijk en Universal...

Van Helden komt naar je toe!

Van Helden Relatiegeschenken komt zijn klanten letterlijk tegemoet. Sinds begin april doet het bedrijf industrieterreinen aan met de Relatiegeschenken Truck.In de truck is een showroom...

Vindt uw klant zichzelf loyaal?

Bij het inrichten van een loyaliteitsprogramma, moet eerst de term 'loyaliteit' gedefinieerd worden. Dit gebeurt vaak vanuit het oogpunt van de organisatie.Veelal worden loyale klanten...

Zet RelatieZ vast in uw agenda

RelatieZ is de beurs met het complete aanbod van betaalbare give away's tot en met de duurdere, luxe relatiegeschenken die u, bijvoorbeeld met het oog...

Shell gelooft in kracht joint promotions

Zegeltjes, badhanddoeken, Ferrari-autootjes: onmiskenbaar Shell. In de concurrerende brandstofmarkt kan een goede promotionele actie een groot verschil maken. Marketingmanager Alfonso Dozzi koerst daarbij steeds meer...

Geschenkpakket van Librije en WineInTubes

Een samenwerking tussen Librije's Winkel en WineInTubes heeft geresulteerd in het 'Gek op Wijn geschenkpakket'. Dit bestaat uit het boek 'Vrouwen Gek op Wijn' van...