Vak NewZ
TRENDY BEDRIJFSKLEDING MOET IMAGO MCDONALD’s REDDEN
Dat Nederland voor McDonald's USA als voorbeeld geldt voor nieuwe bedrijfskleding, ontworpen door trendy ontwerpers als Russell Simmons, P. Diddy en Tommy Hilfiger, is niet...
Gamma is Albert Heijn te slim af!
Een filiaal van Gamma in Rotterdam geeft gratis stickers weg om de 'kakkerlak' op de Feyenoord-pagina van het voetbalboek van Albert Heijn uit het zicht...
Wat kunnen we leren van de acties van Albert Heijn?
Albert Heijn weet steeds weer nieuwe succesvolle acties te verzinnen die vooral gebaseerd zijn op hele oude, vertrouwde thema's. Wat kunnen we leren van de...
Einde zegeltjestijdperk in zicht
Zegeltjes sparen houdt op te bestaan. Supermarkten gaan over op het koppelen van loyaliteits- en betaalkaarten aan de mobiele telefoon, aldus een uitkomst van het...
30.000 promo-eieren voor NH Hotels
NH Hotels in Nederland, België, Frankrijk en Engeland verraste zijn gasten met Pasen met een 'verantwoord' chocolade-ei dat bij het inchecken werd overhandigd. In elk...
AH stapt over op dierenplaatjes
De voetbalplaatjes van AH zijn passé. De grootgrutter komt in samenwerking met het WNF met dierenkaartjes. 'Wij willen onze klanten blijven verrassen met nieuwe acties,'...
Kritiek op Muppet-actie
Voor het eind van de spaaractie was AH door zijn Muppets heen. Geen goede beurt richting – trouwe – klanten, die overigens ook aangaven wel...
App als duurzame give away van Coca-Cola
Coca-Cola Enterprises heeft in samenwerking met Wolff Bioscopen een app laten ontwikkelen door One Sixty Mobile Concepts uit Breda. Claudia Baarslag, key account manager bij...
App maakt voorzichtige entree in actiemarketing
Het lijkt wel of iedere marketeer zich op de apps heeft gestort. Banken, verzekeraars, automerken en uitgevers hebben inmiddels allemaal hun eigen apps. Coca-Cola ontwikkelde...