PLUIMEN INTRODUCEERT ”DOEGOED PLUIM”
Pluimen, het Rotterdamse bedrijf dat belevenissen cadeau geeft, introduceert de ''DoeGoed Pluim''. Hiermee kunnen ontvangers niet alleen geld geven aan een goed doel, maar ook...
Pluimen, het Rotterdamse bedrijf dat belevenissen cadeau geeft, introduceert de ''DoeGoed Pluim''. Hiermee kunnen ontvangers niet alleen geld geven aan een goed doel, maar ook...
NSD-Etipost heeft per half juni een nieuw adres in Rotterdam. De nieuwe gegevens zijn:NSD-Etipostpostbus 62343002 AE RotterdamTel: 010-2040300Fax: 010-2040301etipost@etipost.nl
Veel marketingactiviteiten waarbij consumentenproducten geintegreerd werden met media als tv, film en muziek zijn hopeloos mislukt. Deze vorm van marketing werd kort geleden nog door...
De branchevereniging Platform Promotional Products (PPP) gaat in het voorjaar voor zijn leden van start met een opleidingsprogramma, dat erop gericht is de nieuwe, jonge...
Met steun van Plants for People (een internationaal initiatief voor kennisverspreiding over de kenmerken en voordelen van planten op de werkplek) en in samenwerking met...
De Zweden Carlsson, Jansson en Sjöling zijn de drie experts op het gebied van promotioneel textiel, die het handboek Profile management through promotional and corporate...
Afgaand op het aantal voorregistraties verwacht beursorganisator Het Portaal een record aantal bezoekers op PromZ Event 2005. Ruim 200 standhouders uit binnen- en buitenland presenteren...
De afsplitsing van de DMSA Council Eventmarketing gaat er nu echt komen. Dat is in goed overleg met bestuur en directie van DMSA besloten. Het...
De Idea, de vereniging van onafhankelijke evenementenorganisatoren, eist teruggave door de DMSA van het geld dat in beheer was gegeven voor een waarborgfonds voor calamiteiten.Vandaag...