Duurzame promotionele producten in opmars
Vele -grote- ondernemingen in Nederland hebben interesse in 'groene' premiums en willen in toenemende mate gebruik gaan maken van milieuvriendelijke relatiegeschenken en promotionele producten. Dat...
Vele -grote- ondernemingen in Nederland hebben interesse in 'groene' premiums en willen in toenemende mate gebruik gaan maken van milieuvriendelijke relatiegeschenken en promotionele producten. Dat...
The Entertainment Group heeft Plus Supermarkten gecontracteerd als hoofdsponsor van Symphonica in Rosso 2008. Klanten van Plus krijgen het tweede concertkaartje gratis.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/6791869-symphonicainrosso.jpgSinds maandag 28 juli...
Hokra Below the Line is onlangs door Lloyds ISO 14001 gecertificeerd.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/47410049-iso14001.jpgMilieu en duurzaamheid spelen steeds vaker een belangrijke rol bij het inkopen van promotionele artikelen....
OptiChains, de holding waartoe Hans Anders Opticiens, Het Huis Opticiens en de Van Boxtel Hoorwinkels behoren, heeft sinds februari van dit jaar een eigen inkoopkantoor...
Zoals bij alle ondernemingen kost het ook in krantenland veel meer om een nieuwe klant (lees: abonnee) te werven dan om een bestaande te behouden....
Op woensdag 10 en donderdag 11 september vindt in de Jaarbeurs Utrecht weer de beurs voor exclusieve relatie- en eindejaarsgeschenken, RelatieZ, plaats.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/4252597-re08.jpghttp://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/41176880-provinum.jpgOp RelatieZ, dat helemaal...
Merken lanceren enorme reclamecampagnes rond het EK 2008, maar 41 procent van de kijkende Europeanen kan geen sponsors noemen.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/97298767-ekacties.jpgUit zeer recent onderzoek, gehouden door Survey...
Qnippo's is een nieuw online clearingsysteem voor geld terug-acties. Het systeem is ontwikkeld door Strating Active Marketing, samen met Telegraaf Media Nederland. Desk Services heeft...
Twee grote Nederlandse distributeurs van promotionele producten, CCO Group en Poulis Hontelé, gaan per 1 juli fuseren. Het gecombineerde bedrijf heeft circa 70 medewerkers in...