SUPER DE BOER INTRODUCEERT EIGEN MAGAZINE
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...
Tijdens een recente internationale conferentie heeft de IGC Groep, een internationale groep van bedrijven in promotionele producten waarvan Staat & Co het Nederlandse lid is,...
Bijna de helft van het winkelend publiek ervaart instore media in (kleding)winkels als irritant. Dit komt naar voren uit een onderzoek van het modevakblad Textilia....
Aanbieder van Eigen Keuze kerstpakketten Tintelingen heeft namens zijn klanten 360.000 euro overgemaakt aan 54 verschillende goede doelen. Dit totaalbedrag kan het bedrijf schenken omdat...
Een recente peiling onder het PromZ Opdrachtgeverspanel (166 door marktonderzoekbureau IBT via internet benaderde bedrijven) laat zien dat 65% van die bedrijven dit jaar kerstpakketten...
De Europese Commissie zint op een verbod op aanstekers die er niet uitzien als aanstekers. Het gaat om uitvoeringen in de vorm van autootjes, telefoontjes...
De vakjury van de Esprix vond slechts één actiemarketingcampagne uit 2005 goud waard. Dit eremetaal ging naar de campagne Chatman van opdrachtgever Hi en bureau...
Er komen steeds meer aanbieders van cadeausystemen. Dit zijn systemen waarbij relaties en/of eigen personeel hun relatiegeschenk of eindejaarspakket online kunnen bekijken en bestellen.Tintelingen.nl, Pluimen.nl,...
De Europese Commissie wil alleen nog kindveilige aanstekers toestaan. Onder kindveilige aanstekers worden o.m. aanstekers bedoeld die zijn voorzien van een beveiliging en aanstekers die...