Nieuwe opzet PromZ Event
PromZ Event verbreedt zijn concept. De focus blijft gericht op promotionele producten en relatiegeschenken, maar daarnaast komt er aandacht voor alles wat met relatiemarketing in...
PromZ Event verbreedt zijn concept. De focus blijft gericht op promotionele producten en relatiegeschenken, maar daarnaast komt er aandacht voor alles wat met relatiemarketing in...
De horloges van Victorinox Zwitserland - maker van de Swiss Army Knives - hebben een modern, strak design en bieden ongekunstelde elegantie en functionaliteit. De...
Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...
Ook in de donkere dagen voor kerst blijft uw bedrijfslogo verlicht. Vraag nu vrijblijvend informatie aan via Sales@interimage.nl
Voor zijn WK-actie heeft Albert Heijn maar liefst 15 miljoen Wuppies Nederland laten ''invliegen''.De Wuppie bestaat al zo''n jaar of dertig. Wellicht is deze actie...
In 2008 heeft het bedrijfsleven 10 procent meer besteed aan premiums en relatiegeschenken dan in 2007. In 2009 verwacht het bedrijfsleven weer 10 procent minder...
Supermarkten halen dit jaar 14,9 procent van hun omzet uit promotionele acties. Dat is 1 procent meer dan in 2009.Vorig jaar haalden de supermarkten 13,9...
Compacon is de winnaar van de titel Distributor of the Year 2009. Genomineerd voor deze onderscheiding werden BeGlobal en Jos! Premiums & Gifts.Deze vakprijs is...
Wie dacht dat retro alweer op zijn retour is, heeft het mis. En wie gelooft in de drie-generatie aanpak (van oma op moeder op kind),...