“Een loyaltyprogramma moet als extra worden ervaren”
'Een loyaltyprogramma moet altijd wat opleveren. Anders heeft het geen zin omdat het door de deelnemers niet als een extra wordt ervaren,' aldus Diana van...
'Een loyaltyprogramma moet altijd wat opleveren. Anders heeft het geen zin omdat het door de deelnemers niet als een extra wordt ervaren,' aldus Diana van...
Aan Nederlandse adverteerders worden zeer snel beperkende regels op het terrein van sales promotion opgelegd. Zonder oog voor de adverteerders in de ons omringende landen,...
75 procent van de marketingcampagnes heeft te lijden onder fouten op de actiesite. Bij 14 procent van die campagnes zijn de fouten zo erg dat...
Iedereen maakt het wel eens mee. Hoge nood onderweg, maar er is nergens een toilet in de buurt te vinden. De Roadbag biedt de oplossing.Een nieuw product...
Onder het motto ''Inspiratie opdoen'' wordt van dinsdag 15 maart tot en met donderdag 17 maart in de Jaarbeurs Utrecht de vakbeurs voor promotionele producten...
Het Portaal Uitgevers organiseert half september in de Jaarbeurs Utrecht de nieuwe, exclusieve vakbeurs RelatieZ, d̮̩ beurs voor relatiegeschenken.RelatieZ is alleen toegankelijk voor decision makers...
'Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen.' Dit vindt Jan Driessen, sinds kort voorzitter van de BVA,...
Na een afwezigheid van 5 jaar komen de agendamerken Ryam en Succes weer terug op de zakelijke markt. Dat heeft SRT Nederland, het bedrijf dat...
In het najaar van 2006 wilde Peugeot de aandacht vestigen op de Peugeot 207 Color-line. Er werd een e-mail en direct mail campagne ontwikkeld om...