Ton Löbker (Compacon): ”We hollen onze eigen branche uit”
Eigenbelang domineert de promotionele productenbranche. 'We moeten oppassen dat we onze eigen branche niet uithollen,' vindt Ton Löbker (Compacon). 'De focus zou juist moeten liggen...
Eigenbelang domineert de promotionele productenbranche. 'We moeten oppassen dat we onze eigen branche niet uithollen,' vindt Ton Löbker (Compacon). 'De focus zou juist moeten liggen...
Marco Stalenhoef (Webo Promotion) heeft een slechte ervaring met Ben Heystek. 'Ik wil collega's waarschuwen goed te overwegen of ze met Heystek in zee willen...
Krijgt het traditionele handelskanaal er branchevreemde bedrijven als nieuwe collega's bij? Organisaties als MultiCopy en Bruneau stellen zich op als distributeurs van promotionele producten.MultiCopy is...
Voor 900 euro all in bent u standhouder op de vernieuwde beurs RelatieZ (7-8 september, Jaarbeurs Utrecht) Het nieuwe concept High Five is een alles-in-één formule...
Dit volledig recyclebare magneetfolie is lichter, dunner en flexibeler dan het traditionele magneetfolie. Het is full colour te bedrukken en in iedere vorm te stansen....
Een (Kerst)bal die door de brievenbus gaat. Hij is zo plat als een dubbeltje, maar als je erop slaat vult hij zichzelf met lucht. Full...
De Thermen & Beauty Group Nederland komt met de Nederlandse Sauna Cadeaubon. Deze giftcard is geheel naar eigen keuze te besteden bij een van de...
Onder andere door stijgende grondstofprijzen en stijgende loonkosten in China, gaat de prijs voor promotionele producten in 2011 omhoog. Als de voorraden uit 2010 op...
Dit jaar geeft 73% van de bedrijven in Nederland een kerstpakket aan het personeel. Dat blijkt uit het onderzoek van marktonderzoekbureau IBT dat PromZ Magazine...