Bedrijven gebruiken klantdata te weinig
Het verzamelen van klantdata is voor elk bedrijf van groot belang. Maar onderzoek toont aan dat slechts een beperkt percentage van de bedrijven iets doet...
Het verzamelen van klantdata is voor elk bedrijf van groot belang. Maar onderzoek toont aan dat slechts een beperkt percentage van de bedrijven iets doet...
Heineken is voor een periode van drie jaar sponsor van het Rijksmuseum. Het biermerk wordt preferred supplier. De officiële opening van het museum vindt plaats...
Soms geloof je niet wat je leest, maar het staat er toch echt. Groupon.com stopt met wapengerelateerde aanbiedingen in de Verenigde Staten. Het bedrijf achter...
Broekengigant Levi's heeft een nieuwe collectie spijkerbroeken gelanceerd waarin gerecyclede plastic flessen zijn verwerkt. Elke broek bevat plastic van zo'n acht flessen.De flessen zijn daarvoor...
58% van de Nederlandse huishoudens ziet de winkel nog steeds als nuttigste informatie- en oriëntatiebron voorafgaand aan een geplande of gewenste koop. De (huis-aan-huis-) folder...
Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola voeren internationaal campagne voor de bescherming van de Noordpool, het leefgebied van de ijsbeer. Het zee-ijs in het...
GiftHouse is shirtsponsor van betaald voetbalvereniging De Graafschap geworden. De naam GiftHouse wordt op de achterzijde van het shirt, onder het rugnummer, vermeld. GiftHouse is...
Bijna drie op de vier Europese smartphonebezitters scant wel eens een QR-code, een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit onderzoek van ComScore.Het...
Mooi dat de term 'geefmoment' – die PromZ Magazine al jaren gebruikt – ingeburgerd raakt, o.a. bij Katja Schuurman. Haar Return to Sender heeft een eigen webwinkel...