Regenkorting en warme wanten
Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis 'regenkorting' in z'n webwinkel; hoe meer regen...
Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis 'regenkorting' in z'n webwinkel; hoe meer regen...
Douwe Egberts wil consumenten meer variatie en beleving brengen in het drinken van de dagelijkse koffie. Om dit te bereiken veranderen alle D.E-verpakkingen van de...
De federatie van de Europese farmaceutische industrie (EFPIA) overweegt promotionele producten in de ban te doen. Eind juni valt de beslissing. Speelt de branche met...
In de PromZ Vak nieuwsbrief die begin vorige week werd verstuurd, meldden we het faillissement van CCO Poulis. We schreven ook dat volgens onbevestigde berichten...
De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...
Uitgeverij VBK heeft voor Albert Heijn de Kookschool-omnibus gemaakt. Eerder al leverde VBK aan AH uitgaven als Kook met Jamie en een special van het...
Sinds kort is relatiegeschenkenonlinebestellen.nl online gegaan. Een mond vol voor een webshop waar de klant de promotionele artikelen op meerdere posities kan laten bedrukken. Het...
De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder. Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten...
Consument is gek op reclamefolders Een grote meerderheid, 82 procent, van de Nederlanders bekijkt kortingen en promoties in de folders van retailers. Voor het grootste...