Plus borduurt voort op voetbalsucces
Plus heeft het voetbal omarmd. Als partner van de vaderlandse voetbalcompetitie houdt de retailer twee keer per jaar een grote actie. Na placemats en voetbalplaatjes...
Plus heeft het voetbal omarmd. Als partner van de vaderlandse voetbalcompetitie houdt de retailer twee keer per jaar een grote actie. Na placemats en voetbalplaatjes...
Op basis van de opgegeven zoekwoorden bij websites van distributeurs is een goed beeld te krijgen van de interesses van eindklanten. Het vaakst (met afstand)...
Steeds meer distributeurs ontwikkelen websites waar klanten on line relatiegeschenken en premiums kunnen kopen. Wie koopt on line, welke producten zijn favoriet en waarom is...
Tot en met de eerste week van oktober heet Mars even geen Mars meer, maar Smile, Happy of Enjoy. De naamsverandering is onderdeel van een...
Jos! Premiums & Gifts is onderscheiden met de titel Distributor of the Year 2007. Premiumburo Nieuwkoop en Promit Ter Haar werden voor deze titel genomineerd....
Politiemensen in Rijswijk hebben per abuis zakmesjes uitgedeeld aan kinderen. Dit gebeurde zaterdag 8 oktober tijdens de Landelijke Politiedag.Volgens een woordvoerder zat het mesje in...
Onderzoekbureau Trendbox en bureau Arthouse hebben een methodiek ontwikkeld om WK-acties te pretesten. De test geeft een goede indicatie hoe succesvol de voorgenomen WK-actie zal...
Op woensdag 5 april zijn tijdens PromZ Event 2006 de jaarlijkse prijzen uitgereikt voor; Supplier of the Year; Distributor of the Year; Promotional Product of...
Uit onderzoek van TNS NIPO, een half jaar na kerst uitgevoerd in opdracht van Tintelingen, blijkt dat Nederlanders veel waarde hechten aan hun kerstbeloning. Het...