EU maakt eind aan misleidende reclame
Valse, oneerlijke of misleidende reclameboodschappen zijn sinds begin januari van dit jaar verboden in de EU. Denk hierbij aan kreten als 'Speciale aanbieding: alleen vandaag'...
Valse, oneerlijke of misleidende reclameboodschappen zijn sinds begin januari van dit jaar verboden in de EU. Denk hierbij aan kreten als 'Speciale aanbieding: alleen vandaag'...
Het Nederlands bedrijfsleven verwacht in 2008 maar liefst tegen de 20 procent meer budget te gaan besteden aan promotionele items dan in 2007. Promotionele items...
Tegenwoordig wordt zeer veel geld uitgegeven aan beveiliging van bedrijfsgegevens, maar vaak wordt r vergeten dat belangrijke informatie gewoon over de schouder meegelezen kan worden....
Saab Nederland heeft zijn communicatie en promotie ondergebracht bij doorn & roos advertising. Aan deze keuze ging een bureauoriëntatie vooraf.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/46925061-saab.jpgVoordat besloten werd tot een structurele...
Modehuis Claudia Sträter heeft voor zijn vaste klanten een loyaliteitsprogramma opgezet onder de naam Fashion Card. Het programma kent een persoonlijke benadering en is ontworpen...
BeGlobal heeft een manier verzonnen waarbij een boeket bloemen via de brievenbus kan worden bezorgd. De bloemen worden verzonden in een opvallende kunststof doos, die...
Kerstpakkettenleverancier Royal Fine Fish brengt twee nieuwe vispakketten op de markt. Van ieder verkocht pakket draagt Royal Fine Fish 10 procent af aan de Nederlandse...
Badge Promotions heeft per 1 september een geheel nieuw managementteam gekregen. Manoj Arora is aangesteld als algemeen directeur. Lennert den Bleker is benoemd tot commercieel...
Het bestuur van de branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) heeft een Code of Conduct geformuleerd. Hierin staan gedragsregels voor professioneel en maatschappelijk verantwoord ondernemen voor...