Coca-Cola en Pepsi stoppen “ongezonde” reclame voor kinderen
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Coca-Cola en Pepsi houden op reclame te maken voor 'ongezonde' producten als frisdranken, die is gericht op kinderen onder de twaalf jaar. Op deze doelgroep...
Amstel komt opnieuw met een opvallend premium: de Amstel Reservebank. Altijd handig wanneer er wat vrienden voetbal komen kijken en er te weinig stoelen zijn.De...
De strijd tegen overgewicht bij kinderen en de invloed die reclamemakers zouden hebben op het ontstaan en in stand houden daarvan, woedt al enige jaren...
Ruim 80 procent van alle Amerikanen, die meedoen aan een loyaltyprogramma, beveelt dit programma aan bij familie en vrienden.Gemiddeld vertelt een ''active member'' over het...
Op 14, 15 en 16 mei organiseerde Het Portaal Uitgevers de eerste PromZ Golf Challenge op drie golfbanen in de omgeving van Denia in Spanje....
De helft van de ballonnen voldoet niet aan de normen ten aanzien van nitrosaminen. Daarnaast ontbreekt bij 17% een afgesproken waarschuwingszin op het etiket. Dat...
Foreign Media Group, de in Leeuwarden gevestigde aanbieder van entertainment in de vorm van audio-cd's, dvd's, cd-roms en boeken, heeft sinds 1 september een gespecialiseerde...
Bij de (mislukte) top van de EU-leiders in Luxemburg, medio juni, zijn geen geschenken uitgedeeld. Het daartoe beschikbare budget ging naar een goed doel.Landen die...
Na een uitgebreide oriëntatie is Interpolis klant geworden bij Hokra Below the Line.Interpolis schreef een competitie uit voor het ontwikkelen van een assortiment promotionele producten...