NewZ - PromZ Vak

PromZ Market

PromZ Vak

PromZ Product Première 2021

PromZ Product Premiere 2021

Nike Golf klant bij TP Promotion Group

TP Promotion Group in Eindhoven heeft afspraken gemaakt met Nike Golf. Het gaat om ballen, schoenen, kleding, sets en golfaccessoires, alsmede Tiger Woods-producten. Het assortiment...

Vakprijzen Distributor en Supplier of the Year uitgereikt

Brancheorganisatie PPP en de vakbladen PromZ Magazine en PromZ Vak hebben op 31 maart jl tijdens de beurs PromZ Event de Distributor of the Year...

32 CAMPAGNES GENOMINEERD VOOR EEN ESPRIX

De Esprix-jury heeft 32 campagnes genomineerd voor een Esprix, de vakprijs voor de beste dm- en sp-campagnes van het afgelopen jaar. Ogilvy, Draft en TBWA...

Interactieve webvertising werkt het best

Webvertising sorteert het meeste effect wanneer het gebruik maakt van het wezenskenmerk van internet: interactiviteit. Online advertenties met aanbiedingen daarentegen blijken juist niet effectief. Dat...

Bikevertising: reclame op de fiets

Studenten in grote steden kunnen voortaan op de reclamefiets stappen. Begin 2003 worden de reclamefietsen geïntroduceerd in de steden Amsterdam, Eindhoven, Utrecht en Zwolle. Deze...

Site over Europees recht

Wie snel wat basisinformatie over commercieel recht wil opzoeken, kan daarvoor sinds kort terecht op de site van de Europese Commissie. De informatie - over...

Hong Kong weer SARS-veilig

Nu de WHO (World Health Organisation) Hong Kong en China weer SARS-veilig heeft verklaard, draaien de beursorganisaties aldaar weer op volle toeren, aldus de Hong...

Vooral Amerikaanse moeders gevoelig voor prijsacties

Uit de resultaten van de door Edelman uitgevoerde MOMS Studie blijkt dat vooral Amerikaanse moeders zijn te beïnvloeden met spaarzegels en prijsacties bij de aankoop...

SPONGEBOB POPULAIRSTE CHARACTER IN SUPERMARKT

Spongebob Squarepants is het populairste character in de Nederlandse supermarkten. Dit blijkt uit een onderzoek van IRI Nederland.Het best verkochte product in combinatie met een...