Premiumblunders: het gaat niet altijd goed
Sommige premiums voldoen niet aan de noodzakelijke kwaliteitseisen en andere premiums slaan niet aan bij de doelgroep. Er moeten in Nederland magazijnen vol staan met...
Sommige premiums voldoen niet aan de noodzakelijke kwaliteitseisen en andere premiums slaan niet aan bij de doelgroep. Er moeten in Nederland magazijnen vol staan met...
Steeds meer bedrijven zien het belang van loyale klanten en maken daar werk van. Het aantal loyalty programma's rijst de pan uit. Veel daarvan gebruiken...
De grootste marketingblunder van 2007 staat op naam van speelgoedfabrikant Mattel, aldus het Amerikaanse zakenblad Fortune. Mattel verdient deze twijfelachtige eer voor het op de...
PepsiCo gaat consumenten belonen als ze via social media in een restaurant of fastfoodzaak Pepsi bestellen. Elke bestelling levert een punt op. Bij drie punten...
De geschiedenis van de oudejaarsconference: • Full colour-uitgave • In de hoogste druktechnische kwaliteit denkbaar. • Er is nauw samengewerkt met: o De VARA, o Theater Instituut Nederland ...
Relatiegeschenkenleverancier Joosten Promogifts en evenementenbureau Mood Concepts lanceren een 'kerstmarktformule' waarbij medewerkers hun eigen kerstpakketten kunnen shoppen. De sfeervolle, winterse kerstmarkt kan binnen het bedrijf...
Het laatst verschenen boek, 'Actiemarketing' van Ed van Eunen dateerde van 2003. Sindsdien kennen we webwinkels en social media. Bovendien is er op juridisch vlak...
De salontafel boeken, kalenders en andere drukwerken van Perfect Picture zijn van kwalitatief hoog niveau. Dat geldt voor alle facetten zoals uitstraling, materiaal, fotografie en tekstuele...
Het promotionele product is ten onrechte nog wel eens het kind van de rekening. Als men zich beter zou realiseren welk resultaat promotionele producten sorteren,...