Nieuw ‘Lost & Found’ concept van Promodeluxe
Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele 'Lost & Found'-labels waarmee verloren voorwerpen...
Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele 'Lost & Found'-labels waarmee verloren voorwerpen...
Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst...
Ter ere van z'n 125-jarig bestaan liet Albert Heijn dit jaar iedereen winkeltje spelen. De supermarktketen deelde maar liefst 46 miljoen Mini's uit, boodschappen in...
Retailacties, en dan vooral die in supermarkten, doen het (weer) goed bij de consument. En dan hebben we het niet over platte kortingsacties, maar acties...
Het Nederlandse vakblad voor de promotionele productenbranche. PromZ Vak is gericht op alle aspecten van actiemarketing, met speciale aandacht voor de functie van promotionele producten als...
Weet u wat ik eigenlijk mis? Premiums die je als consument weer heel goed als cadeautje aan iemand anders zou kunnen geven! De promotie- en...
Het jaar 2012 was promotioneel het jaar van de niet nagekomen beloften. Ondanks het EK voetbal en de Olympische Spelen als mogelijke, actuele inhakers, bleef het...
Soms geloof je niet wat je leest, maar het staat er toch echt. Groupon.com stopt met wapengerelateerde aanbiedingen in de Verenigde Staten. Het bedrijf achter...
Broekengigant Levi's heeft een nieuwe collectie spijkerbroeken gelanceerd waarin gerecyclede plastic flessen zijn verwerkt. Elke broek bevat plastic van zo'n acht flessen.De flessen zijn daarvoor...