TRENDY BEDRIJFSKLEDING MOET IMAGO MCDONALD’s REDDEN
Dat Nederland voor McDonald's USA als voorbeeld geldt voor nieuwe bedrijfskleding, ontworpen door trendy ontwerpers als Russell Simmons, P. Diddy en Tommy Hilfiger, is niet...
Dat Nederland voor McDonald's USA als voorbeeld geldt voor nieuwe bedrijfskleding, ontworpen door trendy ontwerpers als Russell Simmons, P. Diddy en Tommy Hilfiger, is niet...
Zegeltjes sparen houdt op te bestaan. Supermarkten gaan over op het koppelen van loyaliteits- en betaalkaarten aan de mobiele telefoon, aldus een uitkomst van het...
NH Hotels in Nederland, België, Frankrijk en Engeland verraste zijn gasten met Pasen met een 'verantwoord' chocolade-ei dat bij het inchecken werd overhandigd. In elk...
De voetbalplaatjes van AH zijn passé. De grootgrutter komt in samenwerking met het WNF met dierenkaartjes. 'Wij willen onze klanten blijven verrassen met nieuwe acties,'...
Voor het eind van de spaaractie was AH door zijn Muppets heen. Geen goede beurt richting – trouwe – klanten, die overigens ook aangaven wel...
Coca-Cola Enterprises heeft in samenwerking met Wolff Bioscopen een app laten ontwikkelen door One Sixty Mobile Concepts uit Breda. Claudia Baarslag, key account manager bij...
Het lijkt wel of iedere marketeer zich op de apps heeft gestort. Banken, verzekeraars, automerken en uitgevers hebben inmiddels allemaal hun eigen apps. Coca-Cola ontwikkelde...
De actievoorwaarden die achter elke actie schuil gaan, beslaan pagina's juridische teksten. Sommige voorwaarden lijken zinnig, andere overbodig zo niet belachelijk.Deze conclusie trekt actiemarketingbureau Kega...
AH, doorgaans een topper op promotioneel gebied, slaat nu in korte tijd twee maal achtereen de plank mis met eigen promoties.De Disney poppenkastpoppen-actie is wegens...