Retailers focussen te veel op prijs
Retailers zijn nog steeds te veel bezig met elkaar, met landjepik en met elkaar op prijs aftroeven. Dat zegt mede-eigenaar Fred Eikelenboom van retailbureau Han...
Retailers zijn nog steeds te veel bezig met elkaar, met landjepik en met elkaar op prijs aftroeven. Dat zegt mede-eigenaar Fred Eikelenboom van retailbureau Han...
Bij Holland Casino gaat het om een gokje wagen en een beetje geluk. Maar in de marketing wordt weinig aan het toeval overgelaten. CRM-marketeer Tessa...
Unilever gaat deze zomer 'weather targeting' toepassen. Advertenties voor ijs van het merk Magnum worden alleen getoond op digitale reclamezuilen als de temperatuur boven de...
Een 'entry policy' die distributeurs op vakkennis toetst voordat ze aan de slag gaan, zou geen overbodige luxe zijn, vindt André Noordwijk van BeGlobal Promotions.BeGlobal...
Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis 'regenkorting' in z'n webwinkel; hoe meer regen...
Douwe Egberts wil consumenten meer variatie en beleving brengen in het drinken van de dagelijkse koffie. Om dit te bereiken veranderen alle D.E-verpakkingen van de...
De federatie van de Europese farmaceutische industrie (EFPIA) overweegt promotionele producten in de ban te doen. Eind juni valt de beslissing. Speelt de branche met...
In de PromZ Vak nieuwsbrief die begin vorige week werd verstuurd, meldden we het faillissement van CCO Poulis. We schreven ook dat volgens onbevestigde berichten...
Sinds kort is relatiegeschenkenonlinebestellen.nl online gegaan. Een mond vol voor een webshop waar de klant de promotionele artikelen op meerdere posities kan laten bedrukken. Het...