Pagina 352 – Promzvak

Kom naar PromZ Event 2013

Kom naar PromZ Event 2013 Van 26 tot en met 28 maart vindt PromZ Event plaats, de jaarlijkse show voor alles op het gebied van premiums en relatiegeschenken. Lokatie is weer de Jaarbeurs Utrecht. 

[…]

Lees verder…

Overname Van Egmond Relatiegeschenken door Benito

Met ingang van maart heeft Benito alle verkoopactiviteiten van Van Egmond Relatiegeschenken in Barendrecht overgenomen. De recent betrokken locatie in Barendrecht blijft wel operationeel. Naamgever Raymond van Egmond is nu als account manager in dienst van het in Waalwijk gevestigde Benito. Hij is met name verantwoordelijk voor de klanten in de regio Rotterdam. Focussen Stephan van Caulil (Benito): ‘Het leiden van een eigen bedrijf vergt de nodige inspanningen. Onder de vleugels van Benito kan Raymond […]

Lees verder…

25-jarig LM Accessoires richt blik op Nederland

Hoewel het in deze moeilijke tijd zowel voor suppliers als voor distributors een hoop tijd en energie kost om promotionele producten te verkopen, is het 25-jarig LM Accessoires vast van plan te groeien. Vanzelfsprekend richt de Duitse supplier daarbij de blik niet in de laatste plaats op de Europese buurlanden. Het Duitse LM Accessoires, gevestigd in Keulen, bestaat dit jaar 25 jaar. Het bedrijf wil de komende jaren verder groeien, en als het aan directeur […]

Lees verder…

Leveranciersdagen 2013: 4 en 5 september

Zet 4 en 5 september vast in uw agenda. Dan vinden de Leveranciersdagen plaats, evenals vorig jaar in hal 5 van de Jaarbeurs Utrecht. De Leveranciersdagen zijn hét evenement in Nederland waar suppliers en distributors elkaar ontmoeten. Zo’n 100 suppliers, óók uit andere Europese landen, zijn met hun nieuwste producten en speciale beursaanbiedingen aanwezig. Het evenement stelt distributeurs in staat om in één dag alle gerenommeerde suppliers te bezoeken en nieuwe aanbieders te leren kennen. […]

Lees verder…

Ton Löbker (Compacon): ‘Samenwerking met suppliers wordt hechter’

Op de jaarlijkse Leveranciersdag van Compacon (medio februari) zei Ton Löbker dat samenwerkingen met suppliers verbeteren. Daarnaast stelde hij dat de overspannen marktsituatie het imago van de branche schaadt. Ton Löbker: ‘In 2012 hebben we onze supplier segmentatie ingevoerd. Een duidelijke strategie om samenwerking te kunnen professionaliseren. Uitgangspunt voor deze segmentatie was meer doen met minder suppliers. Daar zijn we in 2012 in geslaagd. We hebben met de key suppliers meer dan 5 procent extra […]

Lees verder…