Pagina 237 – Promzvak

Nieuwe merken van Easy Orange

Nieuwe merken van Easy Orange

De nieuwe focus van Easy Orange ligt op onderscheidende kwalitatief hoogwaardige producten van Hollandse bodem. Functionele producten, met waar mogelijk extra aandacht voor mens en milieu. Doel is deze Orange-producten wereldwijd succesvol te vermarkten in de promotionele business door voorwaarden te creëren die de producten aantrekkelijk maken voor de distributeurs. Onlangs is Easy Orange de wereldwijde samenwerking overeengekomen met twee nieuwe productlijnen die hieraan voldoen. Het gaat om ScrewMagnet en Retulp. Slim en functioneel ScrewMagnet […]

Lees verder…

Easy Orange: Sami Jäppinen en Joop van Veelen

Sami-Jappinen

Sami Jäppinen wordt per 1 september 2018 verkoopdirecteur van Easy Orange. Joop van Veelen (ProComm) neemt een belang in Easy Orange. Jäppinen heeft jarenlange ervaring in de promotionele productenindustrie die hij oa. heeft opgedaan bij Senator. Zijn ervaring past in de ambitie van Easy Orange om zich internationaal verder te ontwikkelen. Door het belang dat Van Veelen neemt in Easy Orange wordt hij gezamenlijk eigenaar met Marco Horneman en André Noordwijk, (beiden ook BeGlobal). Momenteel […]

Lees verder…

Heeft u al gestemd voor Supplier en Leverancier van het Jaar?

Heeft u al gestemd voor Supplier en Leverancier van het Jaar

U kunt nog maar een paar dagen uw stem uitbrengen op de supplier en distributeur die volgens u de vakprijzen zouden moeten winnen die tijdens de Night of the PromZ, op 4 september na afloop van de eerste beursdag van De Leveranciersdagen 2018, worden uitgereikt. Suppliers hebben in de afgelopen weken de lijst van de 15 door de vakjury genomineerde full service distributeurs en de 10 online distributeurs toegemaild gekregen en andersom hebben distributeurs de […]

Lees verder…

Marketeers geloven in effectiviteit promotionele producten

Marketeers geloven in effectiviteit promotionele producten

Een groot deel van de marketing professionals is overtuigd van de effectiviteit van promotionele producten. Dit vindt maar liefst 75 procent van de marketing professionals die meewerkten aan de survey van de PSI in het kader de PSI Industry Barometer 1/2018. Uit de uitkomsten blijkt onder meer dat de marketeers vinden dat de inzet van promotionele producten het merkimago kunnen versterken, loyalty van klanten en medewerkers kunnen vergroten en nieuwe klanten kunnen genereren. Hoog op […]

Lees verder…

Frank van der Zwan naar Arbeid Uurwerken

aangenomen

Vanaf 6 augustus is Frank van der Zwan gestart als accountmanager bij Arbeid Uurwerken. In de afgelopen 16 jaar heeft Van der Zwan voor diverse bedrijven binnen de promotionele productenbranche gewerkt, zoals Senz Umbrellas, Compacon, Carta Mundi en Hokra. Met de komst van Van der Zwan heeft Arbeid Uurwerken, specialist op het gebied van ‘tijd’, weer volledige focus op de verkoop, ontwikkeling en productie van horloges en wandklokken die van een logo of bedrijfsnaam worden […]

Lees verder…