Custom made Mutsen, Sjaals en Sokken in goede kwaliteit, in lage aantallen en aantrekkelijke prijzen. Bosscher International maakt voor u de ontwerpen! Op maat gemaakte mutsen en sjaals al vanaf 100 stuks verkrijgbaar in eigen ontwerp met een levertijd van 2 weken*! Onze sokken zijn Custom made beschikbaar vanaf 120 paar per maat/design. Bosscher International verzorgd het proces voor u van A tot Z. *na akkoord sample. Op maat gemaakte Sjaals: Tijdens buitenactiviteiten bieden onze […]
Caran d’Ache Ecridor Swiss Made
Unieke hexagonale messing, palladium plated serie verkrijgbaar in diverse patronen. Verkrijgbaar als vulpen, balpen, vulpotlood 0,7 mm en roller. Altijd met luxe geschenkverpakking. Standaard met klein ( initialen, voornaam of klein logo ) en groot graveervlak (voor grotere tekst of logo). Caran d’Ache | info@carandache.de […]
Shopper SKY
This shopper with its melange character is very spacious and ideal for long shopping days. Once you do not need it, it can be folded and stored in an inside pocket. Your ideal companion! Halfar System GmbH | t.morcinkowski@halfar.com | +49 (0)521 98244-0 […]
Markclip® en Promoclip® onderdeel van de Buttonboss Group
Clipfactory is een nieuwe onderneming. Deze nieuwe onderneming voert onder leiding van Jeroen Jonk zowel het assortiment van Markclip® als Promoclip®. Markclip® werd in 1982 opgericht en verwierf internationale bekendheid met de verkoop van bedrukte paperclips. Promoclip® is sinds 1994 actief en heeft een sterke marktpositie in met name Nederland en Duitsland verworven. Beide bedrijven samen produceren meer dan 15 miljoen clips per jaar. Clipfactory is daarmee wereldwijd onbetwist marktleider. De Buttonboss Group heeft haar […]
Toppoint: Nieuwe naam, nieuw pand, nieuw merkenbeleid
Lensen Toppoint gaat een nieuwe koers varen. De importeur uit Bergentheim past de naam aan, gaat verhuizen en kiest resoluut voor een nieuw merkenbeleid. Bas Lensen, CEO van Lensen Toppoint, verklaart de keuze voor een nieuwe koers: “De nieuwe naam is eigenlijk niet meer dan logisch; eigenlijk het rechtzetten van een verkeerde keuze uit het verleden. En het nieuwe pand en merkenbeleid zijn ons antwoord op de toenemende vraag naar meer beleving.” Gewoon Toppoint Per […]