Robert van den Brink start met agentuur en inkoopplatform Brinxx - Promzvak

Robert van den Brink start met agentuur en inkoopplatform Brinxx

BRINXX is een nieuw agentuur en importplatform in Nederland dat door Ted Gifted en Promolog is aangewezen als officiële vertegenwoordiger voor al hun activiteiten in de Benelux. Eveneens zal BRINXX het aanspreekpunt zijn voor de verkoop van KitsUK in Benelux en wordt er gewerkt aan een lijn met Nederlandse handgels en sprays.

BRINXX is een initiatief van Robert van den Brink en is al 25 jaar actief in de promotionele industrie en heeft een schat aan ervaring opgedaan bij o.a. Xindao, MidOcean en PF Concept.  De laatste 2,5 jaar was hij actief als distributeur bij MeetingLinq in Amsterdam.

Na een aantal bewogen jaren, waarbij het dienstverband in september jl. beëindigd werd vanwege de Corona-crisis is het idee om een agentschap/import te starten ontstaan en was de beslissing snel genomen.

“Met Robert hebben wij een ervaren en lokaal goede bekende te pakken om onze naamsbekendheid én ons marktaandeel te vergroten”, aldus Niina Farjaszewska, eigenaar van Ted Gifted. “In onze zeer moderne fabriek in Poznan-Polen, waar wij al meer dan 12 jaar samen met 100 medewerkers lanyards, tube bandanas, brillendoekjes, mondkapjes, etc., produceren. Werken wij met snelle levertijden, 24 en 48 uur indien nodig en tegen zeer concurrente prijzen”.

Ook Filip Hauser is een oude bekende van Robert. Filip is Promolog begonnen na de verkoop van Reda aan Paul Stricker; “Ik ben zeer verheugd dat Robert met zijn kennis en kunde onze firma wil vertegenwoordigen in Benelux en ben ervan overtuigd dat wij ook hier een aandeel van de markt kunnen veroveren. Wij zijn een voorraadhoudende generalist met eigen collectie en catalogi Royal Design, gevestigd in Tsjechië, met voorraden en drukkerij in Polen.”

“Door de uitstekende contacten met Ted Gifted en Promolog waren wij er snel uit” aldus Van den Brink. ‘Never waste a good crises’ is de slogan dan ook die gehanteerd wordt. “Vaak wil men terugkijken naar hoe het was vóór de crisis, maar de kracht (en ook de uitdaging) zit ‘m in het feit dat we juist nu moeten kijken naar hoe we het zouden willen ná de crisis”.